Review Shea moisture lijn

Ik ben een tijdje weggeweest want ik had het erg druk met school en werk. Maar vanaf nu ben ik weer terug en zal ik weer elke week een blog posten, want ik vind het super leuk om te doen en mijn ervaringen met jullie te delen.

Ik had een paar haar producten besteld daarbij kreeg ik twee samples bij namelijk een shampoo en een haar masker van het merk Shea Moisture. Erg handig, want zo kan ik meer producten testen van Shea Moisture en meer ervaring opdoen met het merk. Op de voorkant van de verpakking van de shampoo staat dat het kokos, hibiscus, silk protëin en neem olie bevat. De kokos olie is voor het hydrateren en beschermd het haar tegen pluizen. De silk protëine maakt het haar zacht en soepel. De neem olie beschermd het haar ook tegen pluizen en geeft het een mooie glans.  Dit staat ook op de haarmasker en de 'curl enhancing smoothie' Erg aantrekkelijk vind ik zelf. Ik heb vaak over dit merk gehoord of gelezen maar heb het zelf nooit gekocht, want het is best prijzig. Toch wilde ik het een keer proberen, want ik krijg nooit genoeg van haar producten en om ze met elkaar te vergelijken.


 Als eerst heb ik de shampoo gebruikt en wat mij opviel is de lekkere kokos geur. Het product zelf heeft een bruinige kleur. Er staat op de achterkant dat het geen sulfaten, parabenen, phthalates, propylene glycol, minerale oliën en geen petrolatum bevat. Ook is er niet gedaan aan testen op dieren. Dit is iets wat op elk product van de lijn Shea Moisture staat, het is soort van hun ding en waar ze voor staan en wat het nog aantrekkelijker maakt natuurlijk. Even terug naar de shampoo. Ik had de shampoo eerst in gemasseerd op mijn hoofdhuid en na ongeveer 2 minuten uitgespoeld. Ik voelde niet direct een verandering aan mijn haar qua zachtheid.


 De haarmasker die ik na de shampoo heb gebruikt bevat jamaicaanse castor olie, shea butter ( dit voedt je haar), peppermint en keratine. Een hele variatie aan verzorging dus. Op de voorkant van de masker staat 'Strengthen & Grow Treatment Masque'. Zo te zien hoort het je haar dus sterker te maken en zorgt het voor haargroei. (Dat belooft het dan.) Ook de masker rook weer erg lekker naar kokos. De kleur was wat lichtbruinig. Ik heb het vooral aangebracht op de puntjes van mijn haar maar ook op mijn hoofdhuid en in gemasseerd. Toen ik het op mijn haar smeerde voelde het zo zacht als boter ,hetzelfde was het met de shampoo. Hierna moest het 10 tot 15 minuten inwerken. Ondertussen heb ik mijn haar gekamd om de masker te verdelen over mijn hele haarlengte. Ik heb het uitgewassen en mijn haar voelde erg zacht aan.

Als laatste heb ik de 'curl enchancing smoothie' waar ik erg veel over heb gehoord en toch erg benieuwd naar het resultaat was. Ook dit rook weer erg lekker naar kokos. Op de voorkant staat dat het je krullen definieert en het voor dik krullend haar is. Het product zelf is wit van kleur en voelt ook weer als boter aan. Ik verdeel dit over mijn hele haarlengte. Ik zorg ervoor dat het over mijn hele haar is verdeelt. Om de krullen nog meer gedefinieerd te hebben pak ik een oud t-shirt van katoen en maak knijp bewegingen in mijn haar vanaf de haarpunten naar boven. Je hoeft het niet uit te spelen. Nadat mijn haar opgedroogd was voelde mijn haar heel erg zacht en gehydrateerd aan. Mijn krullen waren erg gedefinieerd en je hebt maar een beetje van het product nodig. Dit product kan je trouwens elke dag gebruiken om je krullen weer even wat mooier te maken door je haar nat te maken en een beetje van de smoothie te gebruiken. Maar het kan ook op droog haar aangebracht worden.


 Ik zou dit product zeker kopen als je glanzende gedefinieerde krullen wilt hebben en een product die 100 % natuurlijke producten bevat. Het ruikt ook nog eens erg lekker!  Ik raad dit zeker aan en ik zou de producten zeker blijven gebruiken. (Het blijft wel prijzig daar moet je wel rekening mee houden.)





The look→→↓                                                                        ↙






                                           
                                                                                                                              ↖
Prijzen:
- Shea moisture Curl enchancing smoothie 18,99 bij de kruidvat.
- Shea moisture Curl en shine shampoo 16,99 bij de kruidvat
- Shea moisture Strengthen & Grow Treatment Masque 20,99 bij bol.com


De originele verpakking van de masker
De originele verpakking van de shampoo




 Andere producten van dit merk:


- Shea moisture Strengthen Grow  & restore leave- in conditioner 19,99 bij de kruidvat
- Shea moisture raw shea butter restorative conditioner 16,99 bij de kruidvat
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Hold And Shine Moisture Mistis ongeveer 17,00 en te verkrijgen op verschillende online sites of in de toko.




- Ben jij bekend met de producten van Shea Moisture? Zo ja welke producten van deze lijn gebruik jij en wat is jouw ervaring hiermee?????? Let me know!





 Get to know me with pinterest!
                      Follow me! Misschien haal je hier wat inspiratie, tips en ideeën uit.? Kijk gerust rond.
https://nl.pinterest.com/veroniquekdd/boards/










Heel erg bedankt voor het lezen van deze blog. Ik hoop dat je het interessant vond. Tot de volgende blog!xxxxxxx




Reacties

Populaire posts