Curly wash day πŸ’“

Vandaag heb ik het over mijn persoonlijke routine wanneer ik mijn haar was. Ik was mijn haar 1x per week, want als je je haar te vaak wast kan het uitdrogen ongeacht het type haar dat je hebt. Om mijn haar te wassen gebruik ik de shampoo en haar masker van de Novex lijn. I lovee de Novex lijn. De shampoo maakt mijn haar erg zacht, het ruikt erg lekker en je hebt maar een beetje nodig. De shampoo definieert de krullen en hydrateert. Wanneer ik de shampoo in mijn haar doe masseer ik het in en laat het 1 minuut intrekken en was het daarna zorgvuldig uit.

Hierna doe ik een haar masker ( ook van de lijn van Novex) in mijn haar dit masseer ik ook in en laat ik 15 minuten intrekken voor een goed resultaat en hydratatie. Dit haar masker definieert, gaat pluis tegen en creΓ«ert volume in het haar. Dit haar masker is eigenlijk een extra voeding voor je krullen. Hierna spoel ik het goed uit en droog ik mijn haar met een oud t-shirt van katoen zodat mijn haar niet beschadigd.







Tot slot doe ik de leave-in conditioner van Novex en Argan olie in mijn haar en spoel dit niet uit. Met de haardroger met diffuser creëer ik de volume in mijn krullen. (De diffuser dat is een opzet stuk voor een haardroger dat speciaal voor mensen met krullend haar is ,dit beschadigd de krullen niet.) Dit doe ik niet altijd want warme lucht beschadigd het haar. Maar het is altijd toch even leuk om het eind resultaat snel te zien. 😊





                            ---Wat is jouw ervaring met het merk 'Novex'? Laat het mij weten!---
                       ---  Of gebruik je een ander merk om jou krullen perfect uit te laten komen?---
Ik ga ook beginnen met reviews te maken over producten voor krullen. 
Heb jij suggesties voor wat ik zou kunnen uitproberen?

 


  Ik hoop dat het leuk was om te lezen en dat je misschien wel inspiratie hebt opgedaan.

 Tot de volgende keerr! -πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“





Get to know me with pinterest!
                      Follow me! Misschien haal je hier wat inspiratie, tips en ideeΓ«n uit.? Kijk gerust rond.
https://nl.pinterest.com/veroniquekdd/boards/



Reacties

Populaire posts