Everyday curly hair routine in de ochtend !

mornin'👋

Hieronder ga ik laten zien hoe ik elke ochtend mijn haar doe, want krullend haar dat heeft wel tijd nodig voordat het goed zit. Een goede crème is erg belangrijk zodat je haar niet pluizig word en de krullen mooi blijven zitten. Hieronder is de 'before' foto en later laat ik jullie zien welke producten ik gebruik en de 'after' foto.

In de ochtend zit mijn haar altijd één kant op of ja gewoon niet in model. Ik denk dat meerdere mensen met krullen hier last van hebben. Ja je moet er toch tijd voor maken. Het is ook best pluizig maar dat houd je toch. Ik kam het haar niet want dit is erg onhandig als je krullen hebt zo kam je alle krullen eruit. Ik kam het altijd wanneer ik mijn haar was. Het kan mooi zijn maar ik ben daar niet zo een voorstander van.Van tevoren maak ik altijd mijn haar een beetje nat zo trekken de producten goed in je haar.  Daarna doe ik er een leave-in conditioner in van Novex het potje hierboven.Dit hoef je niet uit te spoelen maar laat je in je haar. Het maakt het haar lekker zacht en brengt de krullen in model. Het is voor alle type krullen.

  
Hierna doe ik Argan olie in mijn haar, ik masseer het op mijn hoofdhuid en doe het op de puntjes van mijn haar. Argan olie is erg handig om droog en pluizig haar te behandelen. Dus extra perfect voor krullen dus. Ook herstelt het het haar en geeft het een glans. Ik gebruik dit flesje hieronder dit is te vinden bij veel gezondheidswinkels zoals de tuinen. Als laatste doe ik er Jamaicaanse zwarte Castor olie in 'extra dark'. Extra dark omdat dat 100% castor olie is. Castor olie maakt je haar dikker en laat het ook glanzen. Ik gebruik het flesje hiernaast. Dit is te vinden in vele winkels die producten verkopen voor 'black hair'. Het is verder voor veel meer andere dingen te gebruiken erg handig dus.

Wanneer ik dit allemaal in mijn haar heb gedaan doe ik mijn handen in mijn haar en masseer alles een beetje in een zo maak ik ook volume in mijn haar. Daarna buig ik voorover en 'crunch' mijn haar van onderen door met mijn handen in de puntjes van mijn haar te knijpen zodat alles intrekt. Dit kan je ook doen met een oud shirt of een zacht doekje dan beschadigd je haar niet. Hierna zit mijn haar vaak in model. Hieronder heb ik de after foto.














Get to know me with pinterest!
Follow me! Misschien haal je hier wat inspiratie, tips en ideeën uit.? Kijk gerust rond.
https://nl.pinterest.com/veroniquekdd/boards/

Reacties

Populaire posts