Introductie: Welkom op mijn blog!


Hoii ik ben Veronique. Ik begin mijn eigen blog, omdat het mij echt heel leuk lijkt om mijn ervaring met mijn krullen en de verzorging ervan met jullie te delen. En jullie misschien ook wel met mij?

 Op de foto hieronder is te zien dat ik vroeger nog helemaal geen krullen had mijn haar lag tegen stijl 
 aan. Ik was hier ongeveer 6/7 jaar. 











 














Maar Naarmate ik ouder werd is mijn haar erg gaan krullen en begin ik mijn haar te verzorgen met producten dat goed zijn voor krullend haar. Hieronder is de foto te zien van nu hier ben ik 15 jaar. Ik wil jullie verder in mijn blog laten zien hoe ik mijn haar nou verzorg en waarmee maar ook tips en mijn curly-hair routine van elke dag. Ik zou zeggen blijf lezen en heel veel plezier! IK UPDATE MIJN BLOG MINIMAAL 1 KEER IN DE TWEE WEKEN + - 1 a 2 dagen. Ik zou het erg leuk vinden als jij jou ervaring met jouw krullen met mij zou delen. En houd van je krullen! Onthoud 'eat sleep do hair repeat'.



Dit is hoe mijn haar eruit ziet als ik het stijl. :)

Reacties

Populaire posts