My lipstick stash / review

Lipstick stash huh???
Naast krullenverzorging ga ik ook beauty posts plaatsen op mijn blog, omdat ik mij ook veel met make-up bezig houd in het dagelijks leven. Deze blog gaat over al mijn lip producten die ik gebruik. Om mijn make-up look af te maken vind ik een mooi lipkleurtje erg belangrijk. De mensen die mij kennen weten dat ik erg van bruintinten houd. Bij elke winkel die een make-up afdeling heeft loop ik altijd meteen naar de bruine tinten. Roze is dus echt niks voor mij, er zijn uitzonderingen natuurlijk maar dat ligt aan het lipproduct zelf.

Ook vind ik ''clear lipgloss'' erg mooi. Soms wil ik een natural look en ga ik dan toch voor de lipgloss.

Om jullie te laten weten wat ik gebruik heb ik hieronder de lipproducten geplaatst + swatch ! ( En ohja kijk niet naar de vlekken op het product want het lukt me nooit om alles netjes te houden.)


1. Rimmel



Dit is ''Stay Matte liquid lip colour nummer 720 Moca van het merk Rimmel'' Op de swatch lijkt het een beetje rozig maar dat komt door mijn flits. In het daglicht is de kleur lichbruin daarom heeft het de naam moca. Deze liquid lipstick voelt erg zacht aan op je lippen maar het droogt op en is dan erg mat. Hou deze lipstick ook niet te lang op je lippen want dan vervaagt de kleur een beetje. Dus breng het na een paar uur opnieuw aan op je lippen.  Ik doe deze zelf niet heel vaak op. Maar hij past wel mooi bij mijn bruine lipproduct collectie.


2. Maxfactor





























Dit is ''Lipfinity lip colour Indulgent nummer 190 van het merk Maxfactor'' Er zitten hier twee producten in. Een soort van lippenbalsem en de liquid lipstick. De lipstick moet eerst aangebracht worden, hierna moet je 60 seconden wachten totdat het droog is. Dan moet je de lippenbalsem aanbrengen om een glans te creeren. Dit is wel naar eigen keuze. Zelf doe ik dit niet want ik ben meer een voorstander van mat. Deze lipstick heeft wel een paarstint door het bruin. Ik heb deze nog niet vaak opgedaan omdat ik het pas een dag geleden heb gekocht.



3. Mac



Dit is '' Retro matte liquid lipcolour Burnt Spice van  het merk Mac''. Dit lipproduct lijkt kwa structuur een beetje op de lipfinity. Op de foto lijkt het donkerroze maar dat komt weer door de flitser. Ook in het daglicht lijkt het ''nude'' lichtbruin/roze. Maar wanneer het wat donkerder is buiten of in de ruimte waar je bent is het een bruine kleur. Het is niet mijn lievelingskleurtje maar ik doe het soms wel op.


4. Mac






















Dit is '' de welbekende lipstick van Mac en dit is het kleurtje Whirl ''. Dit is zeker mijn lievelingskleur !! Ik gebruik het zowat elke dag. I love it ! Vooral in de herfst is dit kleurtje erg mooi. Het heeft wel een duidelijke paars tint erdoorheen.



5. The Body Shop



Dit is '' Matte lip liquid Windsor Rose nummer 032 van The Body Shop'' Dit kleurtje is mij een beetje tegengevallen, want het heeft niet echt pigment wanneer ik het aanbreng op mijn lippen. Daarom gebruik ik deze vrijwel nooit.



6. Kiko




Dit is '' lipgloss pencil nummer 11 van Kiko Milano'' Deze penceel valt als een lipgloss op je lippen en heeft dus een glans. Voor dit potlood heb je een puntenslijper nodig met een groter gat want de potlood is dikker dan een normaal potlood dus let daar wel op.



7. L'Oreal Paris


Dit is '' Lip paint lacquer Gone with the nude nummer 101 liquid lipstick van het merk L'Oreal Paris''. Het is meer donkerroze maar ik vind het een hele mooie kleur dus dit is een uitzondering. Het heeft veel pigment en geeft een mooie glans op je lippen. Het is trouwens niet vel roze maar een beetje nude.



8. Mac






















Dit is '' het kleurtje Persistence van Mac''. Ook een heel mooi kleurtje voor in de herfst. Dit kleurtje heeft een roodachtig tintje erdoorheen. Het was zeker één van mijn favorieten daarom is het ook bijna op.




Lipgloss



Dit zijn de twee lipglossen die ik het vaakst gebruik. Het zijn alle twee lipplumpers met mint erin dus het brand ook een beetje op je lippen.


De eerste is van Artdeco en het heet hot chili lip booster. Dit vind ik een hele mooie lipgloss want er zitten glitters in en heeft een wet lips effect. Zeker een aanrader.

De tweede is van Kiko geeft ook een wet lips effect maar wat minder dan die van Artdeco. Hier zitten geen glitters in en is een beetje wit van kleur.










Kiko Artic Holiday 

Ik zocht al heel lang een rode lippenstift maar dan een beetje bordeaux rood want fel rood vind ik niet zo mooi. Tijdens de feestdagen zag ik dat Kiko een lijn had genaamd ''Artic Holiday'' en hierbij waren er veel kleurtjes die veelgevraagd zijn voor de kerstdagen. Het heeft erg veel pigment en maakt je look helemaal af!






Ik blijf altijd nog naar bruintinten zoeken kwa lippenstift dus heb jij misschien suggeties voor mij? Laat mij het weten! En bedankt dat je mijn blog hebt gelezen tot de volgende keer. xxxx






Get to know me with pinterest!
                      Follow me! Misschien haal je hier wat inspiratie, tips en ideeën uit.? Kijk gerust rond.

                                        https://nl.pinterest.com/veroniquekdd/boards/








Reacties

Populaire posts